Povoljnije skladištenje i pakiranje za sve DPD klijente

Skalirajte svoj webshop bez stresa.
Brzo i jednostavno skladištenje, pakiranje i slanje paketa uz sigurnu dostavu kroz DPD mrežu.

Kontaktirajte nas za besplatnu ponudu!

Posebna fulfillment ponuda

Što dobivate kao DPD klijent?

Pick&Pack je preporučeni DPD-ov fulfillment partner za sve webshopove koji žele pouzdanu, brzu i jednostavnu dostavu narudžbi.

Bez ulaganja u vlastito skladište

Mi preuzimamo skladištenje, pakiranje i pripremu paketa, vi se fokusirate na prodaju.

Brže i sigurnije slanje narudžbi

Uz Pick&Pack automatizirani fulfillment i DPD-ovu pouzdanu dostavu, paketi stižu do kupaca brzo i bez komplikacija.

Manje povrata i veće zadovoljstvo kupaca

Precizno pakiranje, SMS obavijesti, pozivi i točna isporuka rezultiraju manjim brojem povrata i sretnijim kupcima.

Kako outsourceati logistiku u 4 koraka?

Nakon registracije i aktivacije na našem portalu, zaprimiti ćemo Vašu robu, povezati Vašu e-trgovinu sa našom platformom kroz web plugin ili API, automatski zaprimiti Vaše narudžbe, spakirati ih i predati kurirskoj službi. 

Registracija u sustavu

Čim kupac izvrši narudžbu naš tim je pakira i priprema za dostavu.

Povezivanje trgovine

Automatski sinkroniziramo narudžbe, proizvode i podatke o dostavi.

Zaprimanje proizvoda

Zaprimamo i skladištimo vaše proizvode u sigurnim prostorima.

Pakiranje i dostava

Čim kupac izvrši narudžbu naš tim je pakira i šaljemo na dostavu sa DPD-om.

Prednosti Pick&Pack i DPD partnerstva

Manje stresa, niži troškovi i više vremena za rast vašeg poslovanja!

DPD dostava i praćenje paketa

Uz DPD osiguravamo brzu i pouzdanu dostavu paketa, uz potpunu transparentnost tijekom cijelog procesa. Naši kupci mogu pratiti svoje pošiljke u stvarnom vremenu, od preuzimanja do isporuke paketa.

Osim dostave na kućnu adresu, DPD omogućuje i direktnu dostavu te preuzimanje paketa na više od 1800 Pickup lokacija i paketomata, pružajući maksimalnu fleksibilnost i prilagodbu potrebama kupaca.

Jedna API integracija

Povezivanje s našim sustavom je jednostavno i traje samo nekoliko minuta. Automatizirajte cijeli proces i upravljajte narudžbama, proizvodima, zalihama na skladištu bez dodatnog truda.

Skladištenje robe

Vaša roba se čuva u sigurnim, modernim skladištima, strateški raspoređenima za bržu isporuku. Optimizirano skladištenje smanjuje troškove i poboljšava dostupnost proizvoda.

Pakiranje proizvoda

Svaka narudžba se pažljivo pakira prema vašim zahtjevima, uz mogućnost korištenja raznih vrsta ispune. To osigurava profesionalan dojam i povećava zadovoljstvo kupaca.

Povrati i zamjene

Učinkovit sustav povrata omogućava brzo rješavanje zamjena i reklamacija. Bez dodatnog opterećenja za vas, kupcima pružamo jednostavno rješenje.

Brza korisnička podrška​

Naš tim stručnjaka uvijek je dostupan kako bi riješio bilo kakve upite ili probleme. Brza komunikacija znači manje čekanja i više zadovoljnih kupaca.

Što naši klijenti misle o nama​

Višegodišnja suradnja s tvrtkom i ekipom je više nego pozitivna. Sve isporuke i želje su bile izvršene korektno, profesionalno i u zadanim terminima. Lijepi pozdrav.
Goran
Working with the guys for 2 years now, cant think of better solution in Eu. Love the quick support that they brag about 🙂
Dražen
Profesionalni, uslužni, susretljivi, maksimalna pomoć pri rješavanju problema. Sve pohvale! Izvanredna ljubaznost!
Katarina

Spremni za bržu i jednostavniju logistiku?
Zatražite ponudu sada!

ČESTO POSTAVLJENA PITANJA

Je li sustav koji koristite za skladištenje i narudžbe besplatan?

Da! Naš moderan i intuitivan sustav za upravljanje skladištem (WMS) potpuno je besplatan za sve DPD-ove korisnike.
Omogućuje vam praćenje zaliha, narudžbi, povrata i dostava u stvarnom vremenu, bez dodatnih troškova.

Mogu li pratiti količine zaliha po artiklu (SKU-u)?

Da, naš sustav omogućuje detaljan pregled zaliha po SKU-u.

U svakom trenutku znate točno koliko imate artikala na skladištu, bez potrebe za Excel tablicama ili ručnim evidencijama.

Kako funkcionira integracija s mojom web trgovinom?

Integracija s vašom web trgovinom je jednostavna. Naš IT tim će se pobrinuti za povezivanje vaše trgovine s našim sustavom putem API-ja, čime omogućujemo automatski prijenos podataka o narudžbama. Naš sutav podržava sve popularne eCommerce platforme, a naš tim je uvijek tu da vam pomogne tijekom procesa integracije i odgovori na sva pitanja.

Koliko brzo se moja roba može poslati kupcu nakon narudžbe?

Narudžbe zaprimljene do 13:00 sati (cut-off time) obično se pakiraju i predaju DPD-u isti dan.
Brza obrada + DPD dostava = zadovoljan kupac!

Kako mogu pratiti narudžbe svojih kupaca?

Svi kupci dobiju više DPD notifikacija sa brojem za praćenje na svoj email i SMS porukom, a naš sustav također pruža automatsko praćenje pošiljaka s ažuriranjima statusa u stvarnom vremenu.

Što ako kupac želi vratiti proizvod?

Pružamo jednostavna rješenja za povrat i zamjenu, uključujući povrate van Hrvatske putem DPD kurirske službe.

Kako se obračunavaju troškovi usluge?

Troškovi ovise o skladišnom prostoru, broju narudžbi i odabranim dostavnim opcijama. Nudimo transparentan obračun bez skrivenih troškova, a cijene prilagođavamo vašim poslovnim potrebama.

Što ako trebam prilagođeno pakiranje ili dodavanje promo materijala?

Možemo prilagoditi pakiranje prema vašim zahtjevima, uključujući brendirane kutije, naljepnice ili promotivne materijale. Sve dodatne opcije lako dogovaramo kako bi vaša pošiljka ostavila savršen dojam.